::..Digital Clock..::

Saturday 2 July 2011

::..Salam Perkenalan..::

Assalamualaikum dan selamat sejahtera….
Apa khabar?
How are you?
Kaisi ho?
Ni hao ma?
Ogenki desuka?
Khaifa haluka?
Comment allez-vous?
Ini adalah kali pertama saya menulis blog dan
mempunyai blog sendiri. 
Ini juga merupakan coretan saya yang pertama.
Sebelum ini tak pernah terlintas pun untuk menulis blog dan memang sangat jarang untuk duduk di hadapan laptop.
Entah bagaimana saya terasa ingin mempunyai blog walaupun saya sendiri sebenarnya tidak pasti lagi apa yang ingin
saya kongsikan di blog ini.
Mungkin saya boleh membicarakan apa sahaja.
Kegembiraan, kesedihan, kebaikan, keburukan, kebahagiaan dan kekecewaan sering bersama kita tanpa kita sedari kerana
ia mengajar kita erti sebuah kehidupan.
Tapi kita tidak boleh berputus asa
dengan apa yang sudah berlaku.
Pandanglah ke hadapan kerana masih jauh lagi
perjalanan yang akan kita lalui.
Selamat datang ke dunia blog saya
::..With Love..::

No comments:

Post a Comment