::..Digital Clock..::

Monday 18 July 2011

::..Penat..::

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.
Selamat petang semua.
Semoga petang ini memberikan ketenangan dan kedamaian.
Cak! Senyum selalu (’’,)

….Penat….

Hmm, tengah buat apa tu?  Penat tak?
Penat semalam tak hilang lagi tapi hari ni
masih mampu berjalan-jalan lagi, hehehe..
Semalam pergi tengok adik bongsu kat sebuah sekolah berasrama
penuh di selatan tanahair,huhuhu..  Dahlah keluar rumah pagi,
malam baru sampai rumah, penat sangat ditambah lagi
berjalan-jalan kat Jusco dan Tesco..
Tolong!!  Saya penat..
Dahlah dalam perjalanan ke tempat adik bongsu saya, ambil pula adik saya kat Pasir Gudang, dia pun nak ikut jugak,
tapi takpe best kan ramai-ramai (’’,)
Saya tak memandu kereta pun, ayah saya yang pandu tapi saya tetap penat terasa sampai sekarang, hahaha..
Kalau saya dah penat macam ni,
ayah saya berkali-kali ganda penatnya..
Adoiiii =P
Jumpa adik saya, kebetulan sekolah ada buat jualan,
bestlah macam-macam ada..
Ops, rupanya adik saya berpuasa..
Datang sana nak bagi cempedak goreng, hohoho dan makanan lain untuk dimakan waktu berbuka puasa.. Sebenarnya tak tahu pun dia puasa, datang tanpa beritahu..
Keluar jalan-jalan beli apa-apa yang patut lepas tu balik..
Pergi keluar jalan-jalan ke Jusco dan Tesco pulak sampai
lenguh kaki =(
Kemudian hantar adik balik ke Pasir Gudang..
Sampai rumah dah malam, buat apa-apa yang patut dan tidur, sebelum tu buka blog sekejap tak sampai 5 minit terus tidur (’’,)
Hari ni, pagi-pagi bangun kemas rumah dalam pukul 9am bersiap nak keluar lagi.. Jalan-jalan dan makan-makan walaupun penat semalam tak hilang lagi..
Hari ni dalam tempoh 4jam dah makan macam-macam, ayamlah, bubur McD dan nasi tomato, kenyang sangat-sangat...
Semalam makan pun tak ingat dunia,
hari ni pun tak ingat dunia, hehehe..
Alhamdulillah, bersyukur di atas rezeki yang diberi olehNya..
  Jom, tengok koleksi makanan yang dimakan (’’,) 









No comments:

Post a Comment