::..Digital Clock..::

Tuesday 5 July 2011

::..Kesedihan..::

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.
Salam 1 Malaysia.
Semoga anda semua sihat dan berada dalam keadaan yang baik.
Buat yang tidak sihat, jangan lupa untuk makan ubat (’’,)

….Selamat pagi….
….Good morning….
….Ohayou gozaimasu….
….Joh eun achim….
….Bonjour….

….Kesedihan….

Indah nian dirasakan pagi ini
Walaupun indah tetap tidak dapat menyembunyikan
kesedihan yang ku tanggung
Aku mengenang kembali apa yang telah terjadi
Apa salah ku?
Apa dosa ku?
Sehingga aku diperlakukan sebegitu rupa
Amat berat untuk ku bangun kembali
Kesedihan yang ku rasai
Tangisan yang tiada henti
Aku mencari kekuatan diri
Aku tidak boleh lemah dengan permainan duniawi
Kesedihan ini harus ku hapuskan
Bangkitlah wahai diriku kerana perjalanan kita masih jauh
Perjalanan yang belum tahu penghujungnya
Hanya kepadaMu ku berserah
Semoga aku tabah dalam mengharungi liku-liku kehidupan ini
….InsyaAllah, Amin….

No comments:

Post a Comment